MODUŁ : KANCELARIA Z OCR DLA FIRM

Strona główna > Wybór systemu/modułu > Kancelaria z OCR dla firm

Ręczne lub automatyczne dodawanie faktur do rejestru VAT w Comarch ERP Optima

  • Obieg dokumentów, katalogowanie i archiwizacja faktur.
  • Przeszukiwanie, sortowanie i filtrowanie listy faktur.
  • Łatwy dostęp do skanów oryginalnych faktur, również z poziomu Comarch ERP Optima.
  • Ręczne lub automatyczne zapisywanie faktur do rejestru VAT w programie Comarch ERP Optima.
  • Obsługa ewidencji dodatkowej.

Wydruki seryjne / Wyszukiwanie pełnotekstowe

Łączenie / dzielenie plików (obsługa faktur wielostronicowych)

  • Łączenie dokumentów zeskanowanych do jednego lub wielu plików .pdf.
  • Rozdzielanie pliku na wiele dokumentów .pdf.
  • Ręczne powiązanie dokumentów (dodanie skanu do faktury zarejestrowanej wcześniej ręcznie w Comarch ERP Optima).
  • Możliwość dodania skanu wyciągu bankowego do raportu kasowo-bankowego (skan dostępny z poziomu Comarch ERP Optima).

Obsługa wyciągów bankowych

  • Czat z modułem Pulpit Klienta – osobne wątki lub korespondencja dotycząca konkretnej faktury (dotyczy pełnego pakietu eSZOK z Pulpitem Klienta).
  • Obsługa i wysyłka załączników do Pulpitu Klienta (dotyczy pełnego pakietu eSZOK z Pulpitem Klienta).
  • Możliwość zmiany typu faktury (sprzedaż/zakup).
  • Możliwość zmiany bazy dokumentu.

FUNKCJE, KTÓRE OTRZYMUJESZ:

O MODULE

Inne

  • Przetwarzanie dokumentów w formacie *.pdf.
  • Generowanie raportów kasowo-bankowych wraz z zapisami poszczególnych transakcji.
  • Możliwość przeszukiwania po słowach kluczowych OCR – szybkie odnalezienie faktury po dowolnym słowie odczytanym przez OCR.
  • Wydruk seryjny skanów faktur z opcją dodatkowych nadruków z Comarch ERP Optima.
  • Możliwość generowania dokumentacji wraz z dokumentami źródłowymi, zgodnej z typem prowadzonej księgowości – Książka podatkowa, Księgowość kontowa, Ewidencja ryczałtowa.

KANCELARIA

  • OCR jako usługa Windows.
  • Program dostosowany do sprzedaży stacjonarnej, jak i mobilnej.
  • Przejrzysty widok, intuicyjna obsługa.
  • Możliwość utworzenia wielu koszyków.
  • Rozpoznawanie danych z FV zakup i sprzedaż / Ewidencja dodatkowa / FV wielostronicowe / FV walutowe / Wyciągów bankowych w formacie *.pdf.

OCR

CENY PAKIETÓW:

KOSZTY

2 000

STANDARD

  • Kancelaria (wersja jednofirmowa): 1 999 zł
  • OCR: 3999 zł 1 zł

*Cena modułów poza pakietem:

5 998

Wyślij zapytanie
  • Kancelaria (wersja jednofirmowa): 1 999 zł
  • OCR: 3999 zł 1 zł
  • Asysta na 2 lata: 1 199,60 zł 400 zł
  • Instalacja, konfiguracja, szkolenie: 500 zł

2 900

PREMIUM

*Cena modułów poza pakietem:

7 697,60

Wyślij zapytanie

Podane ceny netto (w PLN) nie zawierają podatku VAT. Publikowane ceny nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu polskiego prawa.

POZNAJ CAŁĄ OFERTĘ:

WIĘCEJ

SYSTEM

eSZOK

WSZYSTKIE

MODUŁY

ZAUFALI NAM:

WSPÓŁPRACA

Skontaktuj się z nami

666 856 051

FABRYKA OPROGRAMOWANIA Sp. z o.o.

ul. Świętojańska 35; 44-100 Gliwice; NIP: 631-266-72-37

Kapitał zakładowy 100 000 zł. Sąd rejonowy w Gliwicach,
X Wydział Gospodarczy; KRS 0000654936

tel: 32 335 35 35

e-mail: biuro@fabrykaoprogramowania.pl

DANE FIRMY

Dołącz do nas: